Õpikeskkonnad ja -võrgustikud

Innovaatiline õpilugu

Viiendaks ülesandeks valisin variandi A ehk luua ise üks innovaatiline õpilugu ehk tunnikava. Kuna lähtusin kava koostamisel enda kooli võimalustest, siis valisin Androidi nutiratta (niisama tunnikava koostamisel oleksin valinud Apple oma). Pean ka mainima, et äppide...

Personaalsed ja avatud õpikeskkonnad

Eelmises loengus küll ei soovitatud nii alustada, aga kuna tunnen, et ma pole sotsiaalmeedia suunamudija, vaid teen kodutöö postitust, et arendada enda oskuseid, siis teen selle alguse ikka. Pealkirja jätsin ka mudimata, et õpingute jooksul oleks kergem vanu postitusi...

Õpihaldussüsteemid

Mina valisin kolmanda teema valikust praktilise ülesande. Mina katsetan sellist keskkonda nagu Õpiveeb. Olen selle leheküljega küll varem kokku puutunud, aga vahepeal on Tebo teinud mitmeid muutuseid. Kuna meie koolis, kus töötan, toetatakse väga erinevate keskkondade...

Õpikeskkonnad

Teise teema jaoks valisin lugemiseks „Haridustehnoloogia käsiraamatu“ esimese peatüki. Väljataga, Pata ja Priidik (2009) toovad välja, et õpikeskkond on õppimisel ja õpetamisel väga oluline ning seda, et järjest enam kujundab õpikeskkonda koos õpetajaga ka õppija....

Haridustehnoloogia ajalugu

Valisin kodutöö tegemiseks järgmise artikli e-õppe ajaloost. Pean tunnistama, et haridustehnoloogia ajalugu, ja sellega kaasnevalt ka e-õppe ajalugu, on mulle küllaltki võõras teema. Alustasin nüüd haridustehnoloogina kolmandat aastat tööd, aga ajaloo poolt pole ma...

Õpileping

Siis on kursuse "Õpikeskkonnad ja -võrgustikud esimene kodutöö. Teema Kursusel “Õpikeskkonnad ja -võrgustikud” soovin saada ülevaadet erinevatest õpikeskkondadest. Samuti põhilisi teadmisi, kuidas nad töötavad ja kuidas oleks neid võimalik kasutada õpetajatel...